2011. március 27., vasárnap

Heticewe - korábbi kihívások

Folytatom az eddigi témaköröket :)

Téma: szöveg
(Felhasználtam köszönettel: Jaelop Design elemeket cewe Krissz csipkéjét)

Téma: tavaszvárás
felhasználtam köszönettel Szabó Lőrinc versét és Jaelop design elemeket

Téma: „A felfedezés lényege: látni azt, amit már mindenki látott, de olyat gondolni, amit senki más nem gondolt róla.” (Szent-Györgyi Albert)
Felhasználtam köszönettel Jaelop Design gombokat és hullámot.
Felhaszbáltam köszönettel képeket a netről (khmm, innen-onnan, gugliból) és textúrákat a shadowhouse-tól.

Téma: szeretet (élőlény nélkül)
idézet: Szabó Rita

Téma: mi a történt a szülinapodon/egy adott napon

Téma: kapu
Felhasználtam köszönettel Jaelop design kereteket és néhány testúrát a shadowhouse-tól.
Felhasználtam köszönettel: Kimberkatt template-jét, Jaelop design és SKrapperdigital háttereket

Téma: Koncz Zsuzsa dala
Felhasználtam köszönettel: Jaelop design hátteret és szalagot, Kimla virágocskáját, Koncz Zsuzsa Nagymami c. számát és anyukámat a három kisfiammal
Felhasználtam köszönettel Jaelop Design elemeket
Felhasználtam köszönettel OsDesign Families Forever készletét

Téma: március 15/hosszú hétvége
Felhasználtam köszönettel Kovaxka virágait, emblémáját és Jaelop design hátteret

Téma: liftelni ezt az oldalt 
Kimberkatt hátteret, virágot, zsinórt
Icka keretet
Jaelop design varrást
Krissz díszt.
(WA saját :) )
Felhasználtam köszönettel Rainbow-Kata quickpage-ét, némi varrást és ecsetet, nomeg a libákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése