2011. március 31., csütörtök

Heticewe - múlt és jelen

Krisssz eheti feladat a  cewén nagyon megizzasztott. Többször is feladtam, többféle (pre)koncepciót kipróbáltam, több képpel, több elrendezésben.

A feladat ehhez hasonló képet készíteni:
 
Még több ilyen "Window to the past" kép itt

Végülis a saját házunk táján maradtam, a szó szorosabb értelmében is: az építkezés egyik képét "felszabdaltam" (csak virtuálisan) és rápakoltam egy mostani képre. 

Az idézet: A 'fényképez' szónak szerencsés szinonímája a magyar nyelvben: 'megörökít' Érzékelteti a múló idő megragadásának, a tűnékeny világ megőrzésének szándékát. -Korniss Péter-

Felhasználtam köszönettel:ScrapinCop  tépett papírszéleket és Jaelop design hátteret 

1 megjegyzés:

  1. Profi az oldalad, jó kis technikás oldal:-)
    Köszönöm az idézetet, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés