2011. május 1., vasárnap

Anyáknapja

Május első vasárnapja anyáknapja. Anyukámat köszöntöm ezzel az oldallal, amit direkt erre az alkalomra készítettem:
Felhasználtam köszönettel:  Osli: háttér, kisvirág és levél; Beedee: keret és masni; PS ecsetek a papírra + a maszkhoz

És mivel Osli készletét is használtam, ezzel az oldallal "pályázok a 3. heti kihívására is, aminek címe "Édesanyám virágosat álmodtam"


És mivel anyáknapján nem csak az anyukákat köszöntjük, Mari mamának is elkészítettem az oldalt, amit anyukámnak anno.

Hogy dédi se maradjon ki a sorból, neki is itt egy oldal, amit majd előhívatunk és jövő héten megkapja.
Felhasználtam köszönettel Jaelop design hátteret és Kimla virágját

4 megjegyzés:

  1. SZuper! AZ is, hogy a nagymamáknak dédinek is készítettél egyforma oldalt,, szerintem oda-vissza lesznek tőle!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép oldalak! Biztosan örülnek majd az ajándékozottak!

    VálaszTörlés
  3. Klassz színekkel dolgoztál.Jól mutatnak.

    VálaszTörlés
  4. Pazar színek, formák, oldalak! Jó volt itt :)

    VálaszTörlés