2011. április 15., péntek

Cégér


Kreativhit játékot hirdetett, a határidő ma éjfél, a téma: önreklám. A jelentkezőknek saját blogját, honlapját reklámozó oldalt kell készíteni. Nos, managelésben sose voltam jó. Bár a Zuram szokta mondogatni, hogy jó volt a marketingem, hogy olyan hamar "elsóztam" magam. Viszont ha már játék, beneveztem, és elkészítettem a két blogom "plakátját".

Mivel ebben a blogban kreatívkodásomat mutatom be, így erre a plakátra fotók és az eddig elkészített scrap-es oldalakból válogattam.
Felhasználtam köszönettel jcaputoo template-jét kicsit kiegészítve

A másik blogom cégére:
Felhasználtam köszönettel Osdesign frissen megnyert készletét.


3 megjegyzés:

  1. De jó köszönöm hogy Te is játszottál.
    Egyben fel is iratkoztam a blogodra.
    Szép hétvégét nektek.

    VálaszTörlés
  2. Most jutottam csak ide, mindkét reklámod szuper lett, részletesen megnéztem, szuperek a kis fotók és oldalak a hullámvonalban, és a másik oldal is nagyon találó. A fiúk alatt a róluk felirat (focilabdás) milyen font? Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Kreatívhit: én köszönöm a játékot és a követést :)

    Gólya: Bend It a neve a focis fontnak.

    VálaszTörlés