2011. április 2., szombat

Freebie-k

Anno 2 hónapja elkapott a gépszíj és nekikkezdtem freebiek gyártásának. Persze rövid távon beláttam, nem vagyok sem tervező sem elég rutinos az ilyesmihez, így 2 wordart és egy maszkcsomag után feladtam és egyelőre várok, hogy lelkesedésem újból szárnyra kapjon. Mindenesetre fotóztam egy csomó mindenfélét, amiből szeretnék majd valamit összerakni a "köz" javára is, de egyelőre ezek a sajátmappában várják jobb sorukat.
Addig is itt vannak a korábbi munkák, töltsétek, vigyétek, hátha valaki épp valami hasonlót keres.
Tavaszi wordart freebie (azóta Krissz mutatott egy csomó hasznos dolgot, amivel sokkal könnyebb és szebb munkát végeztem volna, de nem bontom meg a csomagot emiatt :) )
Ingyenesen letölthető innen.
---------------------------------------------------------

Szerelmetes wordart
Ingyenesen letölthető innen.
--------------------------------------------------------
Maszkok - Overlays

Freebie! Ingyenesen letölthető innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése