2011. április 6., szerda

Heticewe - üvegékszeres

Krisssz erre hétre "üvegékszeres" minikészletet hozott és a feladat az, hogy ebből valamit fel kell használni az oldalon - tetszőlegesen bővítve bármilyen más készlettel.


Első ránézésre teljesen magával ragadott a színkavalkád. Aztán rájöttem, nem is olyan egyszerű ilyen harsány színekkel dolgozni. Persze az is lehet, hogy én vagyok rutintalan, vagy csak egyszerűen nem vagyok ennyire színes hangulatban. Az oldalam ilyen lett:
Felhasználtam köszönettel Krissz hátterét és csíkocskáit valamint ZuzanaHdesign kacskaringót.

A képen Nimi apájára vigyorog. Annyira jól sikerült az eredeti, Zuram is olyan aranyosan mosolyog, teljes az összhang kettejük között, de mivel a Zuram nem akar "szerepelni", így csak Nimit hagytam rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése