2011. április 26., kedd

Heticewe - húsvét

A cewe eheti kihívás témája a húsvét. Csak így. Semmi megkötés, semmi flanc. Pedig gondoltam, Krisssz majd belevisz egy csavart, hogy nem szerepelhet rajta nyúl, tojás és csibe sem, és lelki szemeim előtt már összeállt egy szaloncukros húsvéti oldal is (na, jó, nem is)
A fiúk locsolkodós képével (épp bebocsájtásra várnak a lányos házhoz, ahova történetesen vissza kellett mennünk később, mert a csajok még aludtak. Mire visszaértünk, nálunk a két kicsi szunyált be az autóban)
Felhasználtam köszönettel Icka készletét

5 megjegyzés:

  1. Elkeveredtem:-))) A másik blogodra kommenteltem:-))) No, nem baj, majd figyelek!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is gyakran eltévedek a blogjaid között :) Itt azért jobban érzem magam! Mintha hazajönnék :)

    VálaszTörlés
  3. Semmi gond, én örülök, akármelyikre kommenteltek. :)

    VálaszTörlés
  4. ó ez a fiú-banda támadásra készen! nagyon aranyosak!!! Klassz tojásos oldalt készítettél, köszönöm!!!

    VálaszTörlés