2011. április 21., csütörtök

Osli blogchallange week 2.

Osli 2. heti játékára nagyon érdekes feladatot eszelt ki. Mindenki saját születési dátumát és korát figyelembevéve, egy táblázat segítségével kapja meg az egyedi instrukcióit. (a születési dátum megfelelő számjegyét össze kell adni, amíg 1 számjegy nem jön ki)
A táblázat szerint Nekem mintás háttérrel, 5 db elemet felhasználva, amik közül 1 irat/gemkapocsnak is lenni kell, kétszavas címmel kell oldalt készítenem. Namármost én kapásból elszámoltam a dolgot, a hónapnál nem 1+0-t számoltam, hanem ott is a 15-ét (1+5), így 11 elemet raktam az oldalra (szinezgettem őket világba...),és csak az imént, mikor bemásoltam Osli tábláját jöttem rá, hogy elég lett volna csak 5 elem. Így gyorsan átrendeztem, de ha már melóztam vele, akkor iderakom azt is, versenyen kívüli indulóként.
Felhasználtam köszönettel: Jaelop design hátteret, ScrapinCop elemeket, Ronna Penner gemkapcsot

Felhasználtam köszönettel: Jaelop design hátteret, ScrapinCop elemeket, Ronna Penner gemkapcsot

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ahogy átrendezted, kicsit játékosabb lett, de az eredeti, sok autós verzió is jó. A fotók nagyon cukik! Köszi, hogy játszottál velem.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges tanulóvezetők!!!! Nagyon csodás fotók és oldal!

    VálaszTörlés