2011. április 25., hétfő

Vissza a jövőbe...

.. azaz Back to the Future - ez a címe egy projectnek, amit egy fotós hölgy csinált. Érdemes megnézni a linket, szerintem fantasztikus! A Zuram mutatta néhány hónapja, és teljesen odáig voltam, meg vissza. Ki is választottam néhány képet, amit szerettem volna újrafotózni, és most sikerült is megvalósítani párat. Na, persze nem annyira profi módon, mint a mellékelt link, nem retusáltam rajta semmit (színeket, tónust lehetne hasonlóvá tenni) és a ruhák sem hasonlítanak, de kezdetnek nem rossz.
És a lényeg: nagyon jó móka. Annyit nevettünk közben :) Ha van lehetőségetek, próbáljátok ki!
A nővérem és én. Kb 26 év távlatából

Anya és lányai

Én a lépcsőn. 

És volt-lett konyharészlet*. (anyum morgott is, hogy miért épp a legnagyobb munka közepette**  fotózom a konyhát, legalább pakolnánk el stb. stb. stb.)

Az évszámot egyik képnél sem tudom, de majd a szülők kisegítenek :)


----------------------------------------
*a szép konyhabútort az új képen a nővéremék készítették
**épp a képviselőfánk készült. Nyaaaamm, isteni lett!

2 megjegyzés:

  1. Váó, nagyon ügyes Minyu!!!!!
    Megnéztem a linket is, tényleg szuper az ötlet!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tecc! öröm volt nézelődni!

    VálaszTörlés