2011. május 7., szombat

Fotófüzet anyáknapjára

A nagymamik egy ilyen kisméretű (direkt táskában is elférős-mindenkinek mutogathatós) fotófüzetet kaptak. Igazságszerint anyukámnak készítettem először a szülinapjára (és mostmár bevallhatom, hogy a Koncz Zsuzsás kihívásra készített oldalam is azért lett duplaoldalas, mert azt már direkt úgy csináltam, hogy az albumba is, bele tudjam tenni) de aztán arra gondoltam, anyósom is örülne egy ilyennek, így 2 oldalt (+a borítót) módosítottam és ő is kapott hasonlót (azokat a képeket majd később teszem fel, mert perpill nincs nálam):







Nagyobb mérethez kattints ide!


4 megjegyzés:

  1. Hű, ha nagyi lennék, abszolute bealélnék tőle, nagyon édes oldalakat tettél bele!!!
    Nagyon szépek a fiúk és ez a legkisebb milyen egy kis vigyori!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez igazán élmény - köszönöm!
    (Már próbálkoztam én is ennek a lapozgatósnak a letöltésével, de még nem sikerült:-( Remélem egyszer nekem is lesz ilyen:-))

    Ha én nagymama lennék, remélem belátható éveken belül megtörténik, akkor ugyan nekem nem fognak készíteni ilyet, de én meglepem magam! Csodálatos!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :)

    Juma! Ha Krisssznek elküldöd az oldalakat darabolva (nem duplaként), akkor ő felteszi a galériába a fotókönyvekhez és onnan fel tudod tenni lapozósként is (Krissz írt erről a fórumon, hogy mit kell beszúrni)

    VálaszTörlés