2011. július 1., péntek

Heticewe - saját kihívás


Pakolásztam a hétvégén a szüleimnél, maradt még ott egy pár könyv, lim-lom, kacat, emlékek, amik hozzám nőttek és nincs szívem kidobni. Elhoztam őket  hogy itt porosodjanak, ne ott. Megtaláltam a Mirza díjamat is és ha már megvan, oldalba is foglaltam. 
A Cewén Krisssz ezúttal ránk bízta a kihívás témáját. Pontosabban arra volt kíváncsi, ki milyen kihívást indítana. Az én kihívásom témája: mutasd a díjad! Bízom benne, hogy mindenkinek lapul a szekrény mélyén vagy a kandalló tetején egy emlék, amire büszke. Na, jó, engedményt is adok: lehet elképzelt díj is. Idősebbek készíthetnek oldalt a sztahanovista oklevélről, ifjabbak az iskolai szavalóversenyen elért eredményről, szentimentálisok a gyermek mosolyáról, blogolók a blogdíjról, stréberek a kitűnő bizonyítványról*, álmodozók a majdani Oscar díjról.
Az én oldalam: 
Felhasználtam köszönettel Rainbow Kata Daffodils és Vintage Wedding készleteit



*na, jó ilyen nekem is van, pedig nem is voltam stréber. Sőőőőőőt. kifejezetten lusta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése