2011. szeptember 7., szerda

Ovis jelek - vödör, boríték


Gyermekeim új jeleket kaptak az oviban: a kicsi homokozóvödör, a nagy boríték lett.
Keresgéltem a neten normális vödröket és borítékokat, de egyik sem tetszett igazán (vagy fizetős stock fotó volt), így kénytelen voltam magam "megdizájnolni" 
A boríték egyszerűbb volt: csak vonalak és árnyékok, bár nem akartam teljesen minimál ikonszerű képet, úgyhogy megbolondítottam kicsit (a háttér végülis nem sárga, hanem fehér lett)

A vödör bonyolultabbnak tűnik, pedig egyáltalán nem az. Még mintát is rajzoltam rá, no, nem egy nagy valami, csak olyan csillagforma...

A rajzos mappájukra is ez került, feléjük a nevük Burnstown Dam betűtípussal:

Ha tetszik a valamelyik, nyugodtan mentsd le! A vödör png-ben van, így a háttere átlátszó.

1 megjegyzés:

  1. óvónéni mondja:lájk! Nálunk én az óvónéni játszadozom ilyenekkel :)

    VálaszTörlés