2011. október 25., kedd

Osli októberi játéka

Írtam már korábban, hogy Osli milyen klassz freebie papírokat gyártott halloween-re, amiket a játékához is fel kellett használni. Nos, egy darab tökös képem sincs. Sőt beöltözős, ijesztgetős, csontvázas se. Így kénytelen voltam a gugliból szerválni magamnak jelmezt. Hááát, van még mit csiszolni a vágási technikámon (a fejemről nem is beszélve), de ennél jobb most nem telik tőlem (azért elmondom, hogy én roppant elégedett vagyk magammal, mert ez kb a 20. verzió...) A fej és a haj saját. A többi nem.
Felhasználtam köszönettel OsDesign-Pumpkin Patch, Bobita Design-It's just October 

5 megjegyzés:

  1. Úgy bizony!!! Fenséges király boszi vagy!!:-)

    VálaszTörlés
  2. Azta! Ezt most nagyon megirigyeltem!!! Ilyen nekem is kell! Csudahelyes boszi vagy!!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is bejövős! Csinálhatnál egy ilyen fotósorozatot magadról :)))) Köszi, hogy játszottál velem.

    VálaszTörlés