2011. október 17., hétfő

Videóscrap - 10.15.


Szombaton ismét videóscrappeltünk.
A lista nem is volt annyira vészes, bár először kb fél órát csak a fehér lapot bámultam és keresgéltem a fájlok és fotók között, hogy mit lehetne csinálni. A kötelezően alkalmazandó elemek ezúttal: hal, pöttyös/kör valami , ablak, őszi falevél, film/filmszalag/dia, textúra. 
A kedvenc részem az ilyen szeánszokon az alkudozás, amikor valaki nem talál valamit, vagy nem passzol az oldalához, és megkérdi, hogy pl a ló elfogadható-e járműnek (ez volt a kedvencem, ezen még mindig mosolyognom kell , pedig hónapokkal ezelőtt volt) Ilyenkor a válasz: ha még nincs semmid, akkor persze, ha viszont már csak ez hiányzik, akkor semmiképpen.
Így fordulhat elő, hogy nálam az ablak egy o betű. Mentségemre legyen mondva, tényleg egy ablak volt, ólomüveg berakásos szépség a gugliból, de mire lekicsinyítettem, már nem sok látszik nyílászárói mívoltából.
Az oldalam egyébként, amin 2 db hal is van :)
 Felhasználtam köszönettel: Jaelop Design háttereket, Krisssz ősz3. készletét, ablakot, filmkockát és textúrát a gugliból.


Este sajnos nem sikerült befejeznem az oldalt (bár csak a textúrát kerestem hozzá), mert éppen megint újraindítottam a Gimp-et, amikor Zuram feljött, hogy felébredt Nimi. Egyébként a másfél óra alatt pontosan 11-szer fagyott a program, és nem a Gimp miatt, hanem a Windows egyszerűen nem bírja. Vagy nem tudom, de itthon a Debian alatt semmi gondja nem szokott lenni...
Kaptam rá kritikát is (mármint negatívat), merthogy a betűk ugye se nem árnyékoltak (mintha kiemelkednének, se nem a papírra tapadósak (rajta van a levélen és a filmen is), szóval ez valamiféle fizikai és térbeli anomália... És teljesen igazuk van a lányoknak. Kijavítani viszont nem fogom, mert az eredeti (xcf) fájl, amin külön rétegeken van a betű, képek stb, az a szüleimnél maradt (hétvégén ott követtem el ezt az oldalt), újrakezdeni pedig nem akartam, így marad ez a verzió.
És hogy ne csak az enyémet mutogassam, nézzétek meg, milyen fantasztikus oldalt tudnak osszedobni egyesek másfél óra alatt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése