2011. november 13., vasárnap

Heticewe - újraszerkesztve


A Cewe oldalán a heti kihívás nem volt egyszerű (na ja, azért hívják kihívásnak) Szóval a feladat: vedd elő a legrégebbi oldalad és ugyanazzal a készlettel alkoss új oldalt. 
Az első oldalamat nagyon szeretem, és igazából Krisssz karácsonyfáján kívül nem sok minden van rajta.
A 2. "hivatalos" scrap-es oldalam (merthogy több éve készítgettem én már naptárakat, képeslapokat, csak nem ennyire tudatosan) pedig ez az oldal:

Ami mostani szemmel rögtön feltűnik, hogy egy deka árnyék nincs rajta :))) Nameg a színek se nagyon jönnek össze, látszik,hogy több készletből van. De én mégis szeretem :) 
Az akkor felhasznált készletek közül csak a Jaelop Design Thanks Mom kit van meg. Én ugyan gyűjtögetek, de az abszolút nem használt dolgokat ki is selejtezem. Bár most a kihívás kapcsán eldöntöttem, hogy nem fogom kidobálni, inkább kiírom CD-re. 
Adódtak egyéb technikai nehézégeim, és végülis nem lett tökéletes, de sikerült elkészülni időre:
Felhasználtam köszönettel: Jaelop Design: Kit Thanks Mum

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az új oldalad, a sok családi fotóval! Igazán vidám fotózás lehetett!!!

    VálaszTörlés