2012. február 14., kedd

Heticewe - Give Five

A Cewén a heti kihívás több lépcsős. Először is alkotni kellett egy 5 elemből álló minit, a téma a tavasz, színskála adott. Majd Krissz segítségével kiosztásra kerültek a linkek a jelentkezők között (Mr Random forever :) ) Figyelem! A játékra még lehet jelentkezni itt.
Én Majabos minicsomagját kaptam, és ez az oldal kerekedett belőle:

Az oldalhoz felhasználtam Várnai Zseni Csodák csodája című versének részletét, Shipped Goods fontot és egy tavaly tavaszi saját fotót.

Az én minikészletem előnézetije:
Hétvégétől elérhető lesz freebie-ként is :)


------------------------------------------------------
There is a 2 staged challenge in the Cewe site in this week. First we "had to" make a mini kit with max. 5 elements (oh, I'm not a designer, but it was funny to make) After it Krisssz give us the downloading links (by Mr Random) I made my LO with Majabos' kit and I also used a poem from Zseni Várnai, Shipped Goods font and a photo, I shooted it last year.
You can see my mini kit's preview, I will give the link for it at the weekend.


1 megjegyzés: