2012. február 2., csütörtök

Új CT tagság

Szemfülesek talán észrevették, hogy új blinkiem van (bár most nem látom blinkizni... de majd utánanézek) Szóval, néhány napja jelentkeztem Theresa-hoz, és annyira örültem, mikor tegnap megírta, hogy szívesen lát a csapatában. 
Ez a vizsgamunkám:

Theresa kérte, hogy a Sweet Tweet nevű készletével alkossak, és ez lett belőle. Örülök, hogy neki is tetszett :)

És akkor neki is kezdek a promótálásnak: Theresa régebbi termékei akciós áron csupán $1-ért kapható a ScrapDelecious-nál. 


5 megjegyzés:

  1. ... és nekem is nagyon tetszik az oldalad!!.. és örömmel gratulálok!! Theresa-nak van szeme:-))))

    VálaszTörlés
  2. Gratula, igazán aranyos vizsgaoldalt nyomtál, én is felvettelek volna! :)

    VálaszTörlés
  3. gratulálok az új tagsághoz! milyen vidám és egyszerűen nagyszerű oldalt készítettél

    VálaszTörlés
  4. Ba***ki, már megint eltévedtem! :) Tiszta hülye vagyok! Itt is gratulálok! :)

    VálaszTörlés