2012. március 14., szerda

Újszülött fotózás - Berta

Éppen két hetes a kicsi lány. Mónit, Ferit és Mórt egy hónapja fotóztam és örültem, mikor felhívtak, hogy megszületett Berta. Az már hab a torán, hogy mikor felértem a lépcsőn és Mór megpillantott, izgatott hangon csak ennyit mondott: Fotó!
Írtam, hogy pont két hetes:

Berta jól tűrte, hogy fotózzam, de persze anya karjában a legédesebb az álom:

Mór beleadott apait-anyait, hogy leizzasszon a közös családi képnél ("és most mindenki a kamerába néééééz..." hahaha), de nem tudta hogy én három kölkön edződöm, úgyhogy teljesen konszolidált képet is sikerült csinálni (a vigyorgós, elugrós, átmászós mellett)
Mert ugye nemcsak Bertáról szólt a fotózás:
Végre beavathattam a horgolt virágos fejpántomat:
És akcióba lendült a lányos manósapi is:
Félálomban tündérbogár:


2 megjegyzés: