2012. április 18., szerda

Heticewe - Blogtrain - Miracle

Csodálatos (a szó szoros és átvitt értelmében egyaránt) blogvonat indult a napokban a Cewés lányok jóvoltából. Én ezúttal nem vettem részt a készletgyártásban, viszont szorgosan töltögetem a többiek rakományát. Bóbita blogjáról ti is végigjárhatjátok az állomásokat, ne feledjetek kommentelni is :)
Ezek a csodás színek ihlették a készleteket:


A héten pedig a letöltött készletekkel lehet alkotni és nevezni a Cewe kihívására. Én az idei első tulipánjaimat foglaltam keretbe.
Felhasználtam köszönettel: Giny, Krisssz, Nessita, Rucola Design, Szrjudit, Toni készleteit
-----------------------------------------------------
There is a new blogtrain, called Miracle. You can find the stops at Bóbita Design's blog. Don't forget to leave some love if you download a kit. 
I made a page for the Cewe Weekly Challenge with some of the blogtrain's kit. My first tulips in this year in my LO.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése