2012. július 27., péntek

Blogtrain - Summer Breeze

Újabb blogvonat indult a Cewe fórumosok jóvoltából. Igazi élénk nyári színekkel, Summer Breeze néven. Ha minden rendben ment, Beszteritől érkeztél hozzám és én vagyok az utolsó állomás - végállomás, kiszállás :), ám ha valaki lemaradt, tehet még egy kört, a vonat Bóbitánál indult. 
Van egy ilyen előnézeti képecskénk, amin majdnem mindenki készlete rajta van:


Az én minivagonomba 6 egyszerű papír, 9 elem, 2 fotómaszk és egy alfapakk fért el (magyar ékezetekkel, számokkal, karakterekkel):


Köszönöm, ha hagysz néhány jó szót letöltés után :)

-------------------------------

Here is the next and actually the last stop of Summer Breeze Blogtrain. 

You must have arrived from Beszteri
You can download my portions here.
There are 6 solid papers, 9 elements, 2 photo masks, and 2 alpha sheet (letters and numbers+characters) Thank you for leave some love.

If you lost your way, you can check the stops at Bóbita Design's blog. She is the first stop :) 

17 megjegyzés:

  1. Széééép lett minyu, vittem is! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies (please, notice the new url for my blog), under the Page 2 post on Jul. 27, 2012. Thanks again.

    VálaszTörlés
  3. What a lovely kit! Thank you!!

    VálaszTörlés
  4. Lovely kit, thank you very much

    VálaszTörlés
  5. Csodás, töltöttem, köszi!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! Örömmel vittem is!:-)

    VálaszTörlés
  7. Thank you so much for your part of the kit! I am particularly excited about the photomasks!

    VálaszTörlés
  8. So cute ! Thank you very much.

    VálaszTörlés
  9. Köszönettel vittem :-)

    VálaszTörlés
  10. Én is letöltöttem, köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. merci! thank you! (lady)

    VálaszTörlés