2012. december 23., vasárnap

Babafotózás két helyen egy nap

Az úgy esett, hogy minap vasárnap délelőtt Kunmadarason, délután Inárcson fotóztam. Kiélhettem magam törpökből, mikulásokból, rénszarvasokból stb stb stb.
Először Anita barátnőmékhez mentem:
 
Zétény (a sapit is én horgoltam :))) )
Zalán (Azt hiszem, ez volt az egyetlen perc a 3 órából, amikor Zalán ült és nem mozgott se keze, se lába (se a szája :P )
 
Tesók együtt 

Aztán Inárcson Rajmundot fotóztam. Amikor beléptem az ajtón legörbült a szája és majdnem elpityeredett.
Ehhez képest egész jól összehaverkodtunk a villámfotózás végére.
Ezek miatt a szempillák miatt lesz még gondja anyuéknak pár év múlva...
Na, ilyen boldogságos jó kedvet kívánok mindenkinek karácsonyra és az egész új esztendőre!


I had two baby session in the same the, in two other towns. Let me show you some of the photos about Zalán, Zétény and Rajmund.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése