2013. január 9., szerda

Idézéstől a kényszermunkáig

Aki olvassa a családi blogomat, annak most nem tudok újat mondani (másolom az egyik bejegyzésemet onnan):

Mikor néhány hete (!) nővérem és párja elkezdte szervezni az esküvőjüket, először azt mondták, nem kell meghívó, úgyis már mindkettőjüknek ez a 2. házassága, meg egyébként is szűk, családi körben tartják, akit várnak, úgyis tudni fognak róla. Persze, nem hagyott nyugodni a dolog, ezért felajánlottam, hogy készíthetnék valami egyszerűt, vicceset, vagy nagyszerű giccseset, ahogy gondolják. Végül közösen ezt alkottuk (az alapot a neten találtam, de át kellett írni, volt benne némi stilisztikai hiba)

Természetesen mindenki névre-címére szóló és a gyanúsítottak által aláírt verziót kapott. Kicsit sajnálom, hogy az átadáskor nem voltam jelen, állítólag voltak komoly ijedtségek, mert ugye első ránézésre tényleg eléggé hasonlít egy idézésre, az ember meg hajlamos csak úgy átfutni a szavakon: idézés, összeesküvés, szemtanú stb.
A nagy napon mindenki csinosban, kedves kis szertartással a vádlottak padján végül összeesküdtek. Készült közös kép, amin majdnem mindenki rajta van:
Az időzítés egyébként nagyszerű volt (nyilván nem véletlen), így megúszták a szervezkedés egy részét, hiszen az étterem egyébként is szilveszteri mulatságot rendezett.
Az esküvő után átadtuk a kis nászajándékunkat. Bár megbeszéltük, hogy nem veszünk semmit, az ember ezt mégsem bírja ki, úgyhogy összeállítottam ezt a kis szeretetcsomagot.
Az alap ötletet szintén a neten találtam, és többféle verziót összegyúrva, kiegészítve a saját ötleteimmel készült el. Egy fa teafiltertartó dobozt vettem, amit bevontam színes papírral. Eredetileg az egészet decoupage-olni akartam, végül ilyen köztes megoldás maradt: az eljegyzésükkor készült fotót "megszkreppeltem" és kétoldalas ragasztóval rögzítettem. A tartalma:  
kulcs - hogy mindig nyitva legyen a szívetek egymás előtt
iránytű - hogy mindig megtaláljátok a helyes utat
dobókocka - vita esetén segít eldönteni kinek legyen igaza
óvszer - ha még nem akartok gyereket
óvszer gombostűvel átszúrva - ha már nagyon akartok gyereket
gyufa - hogy ébren tartsa a tűzhely melegét
tangabugyi - ha a férj nem akarja
algopirin - ha a feleség nem akarja
csoki - hogy édesek legyenek a hétköznapok
kaparós sorsjegy - ha már csak a vak szerencsében bíztok
tea - hogy sose legyetek fáradtak
pénz - állítólag nem boldogít, ha titeket sem, küldjétek vissza!

Vacsi után fotóztunk még kicsit. Mivel az étterem tele volt, az étterem melletti konditerembe mentünk, ahol jobb híján (az egyetlen szabad falfelületnél) egy szauna oldalában lőttünk pár képet.
És ha már fotózás, az egyik képet rögtön oldalba is foglaltam, a Cewe fórum heti kihívásának témája a szilveszter:
Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design-Blue Bird, Anna Aspnes- LoopDaLoop

Hogy legvégül a "kényszermunka" se maradjon ki: a "násznép" egy hatalmas tortán osztozott, amit az ifjú párnak kellett felvágni:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése