2013. február 13., szerda

Blue Zodiac

Jajajaj, megint elmaradásban vagyok. Igyekszem kicsit felturbózni magam és naprakészebb lenni.
OsDesign új készlete már vasárnap megjelent. Ezotéria és horoszkóp rajongó szrepperreknek kötelező a beszerzése. Megtalálod az SBelements polcán és a FB-on most meg is nyerheted.

 Jómagam a csillagok állását inkább az égbolton szeretem tanulmányozni, mintsem az újságok oldalain böngészni, így kicsit elrugaszkodtam a témától és összekötöttem a Cewe múltheti kihívásával, amikoris önmagunkról kellett oldalt készíteni.
Nagyon szeretem ezt a fotót, biztos sok oldal készül még majd vele.

OsDesign has new release, Blue Zodiac is full of happy, ezoteric and misterious elements, papers, cards. It is available at SBelements and you can win it, just leave a comment on Orsi's Facebook page.
I made a 'non-zodiac' page with my favourite photo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése